F.E.A.R. HunFans - Project Origin.HU
Menü
 
F.E.A.R.
 
Extraction Point
 
Perseus Mandate
 
C.O.M.B.A.T.
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Szavazz!!!
Szerinted milyen az oldal?

Érdemes vele foglalkozni!
Elmegy...
Lehetne rajta többminden!
Teljesen 0
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
További Bannerek
<{font-size: 8pt; color: #DEE7D6; background-color: transparent}>
 
Csatlakozz!!!
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Látogatottság
Indulás: 2007-08-22
 
Interjúk

John Mulkey:

IGN: A Project Origin története hogyan kapcsolódik a F.E.A.R.-höz?

JM: A történet az első rész végén bekövetkező robbanás előtt 30 perccel kezdődik. A csapatod kapta azt a feladatot, hogy biztosítsák Genevieve Aristide-et, azokkal a fejleményekkel kapcsolatban, amik legelőször kitudódtak a játékban.

IGN: Alma szerepe kiemelkedőbb lesz mint a legelső játékban?

JM: Mivel a robbanás kiszabadította Almát, ezért a PO-ben kissé tartózkodó szerep jut neki.

IGN:  Mit gondolsz azokról a tipikus beszólásokról : (Olyan lesz, mint a F.E.A.R. 1.5!) ??

JM: Minden tekintetben egy teljesen új játékot akartunk létrehozni, hatalmas változatossággal, és kiemelkedő játékmenettel, éppen ezért lehetőséget adunk a játékosoknak, hogy kipróbálhassanak játék közben egy hatalmas Power Armort.

IGN: A Monoliht azt mondta, hogy a környezet terén is nagy változásokat várjunk! Mi lesz az, ami megfog minket lepni?

JM: Úgy gondolom, a megsemmisített városkép igencsak felfogja csigázni az érdeklődést, és hatalmas újítás lesz a klausztrofóbiás első részhez képest.

IGN: Hogyan ellensúlyozod ki a különböző horrorelemeket a tettpillanatokkal? Hátborzongatóbb dolgokra számítsunk, mint az előzőekben?

JM: Elsősorban arra törekedtünk, hogy bizonyos pillanatok, fejlemények a játékban ne túl gyakran jelenjenek meg, mert az igencsak elkoptatja, unalmassá teszi az egészet, éppen ezért több tett és rémület lesz, mint az gondolnánk!

IGN:  Az újítások közül meg kell említenünk, hogy a fizika igencsak továbbfejlődött a játékban, és a tárgyakat saját céljainkra is feltudjuk használni, teszem azt eldűthetünk egy szekrényt, vagy felrúghatunk egy ágyat... Hogyan oldottátok meg a különböző tárgyak elmozdulásának összehangoltságát?

JM: Megpróbáltunk egy helyzet alapján történő összehangoltságot létrehozni, tulajdonképpen egy igazán nagy szabályt alkottunk a kölcsönhatásokhoz.

IGN: Milyen változatosságot várjunk az ellenségeinket illetően, hogy ne mindig ugyanazt és ugyanazt kelljen legyilkolnunk?

JM: Természetesen ügyeltünk arra, hogy különböző ellenségeink legyenek, és felbukkanásuk helyének megfelelően állítottuk be az alkalmazkodóképességüket, valamint a helyzetfelismerést.

IGN: Mit tudsz az AI javulásáról?

JM: Magas szinten növeltük a felismerést, és mint már említettem az ellenségek is más-más módon alkalmazkodnak az adott körülményekhez.

IGN: Új fegyverek is várnak majd ránk...Mire számítsunk?

JM: Túl sok mindent nem akarok hozzáfűzni a fegyverarzenálhoz, de ízelítőnek tudom ajánlani a katonai lézerpuskát, amivel darabokra szelhetjük az ellenségeinket.

IGN: Extraction Point beli fegyver, rendelkezésünkre áll majd a Project Originben?

JM: Nem.

IGN: Az időlassításon kívül, számíthatuk valami hasonló szupertechnikára?

JM: Nem.

IGN: Megtudhatunk esetleg valamit a multiplayer módról?

JM: Sajnos nem tudok MP jogokról beszélni.

IGN: Hogy gondolod? Nem zavarja majd össze az embereket ez a folytatásos, jogelvesztős játék?

JM: Bízok benne, hogy mindenki megfelelően könyveli el magában a különböző dolgokat és okokat

 

 
InfoBox

 


 

Olvassátok a teljes történetet! Megjelent!

 

 

Készíts borítót a Project Origin-nek, majd küldd be az oldal címére! Részletek a cikkben!

 


E-mail cím: markdc@citromail.hu

 

 

 
Szavazás
Történet
Hogy tetszik a kerettörténet?

Meglepett
Már minden világos
Jó csak még lenne kérdésem
Sötét minden
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Project Origin
 
Saját Banner
 
Chat
Kultúrált ember nem reklámoz és káromkodik, a többieknek pedig tilos!!!

 
T.I.M.E.
 
FullGame letöltés

Rapidshare

F.E.A.R.

EP

PM

Torrent PC

F.E.A.R.

EP

PM

C.o.m.b.a.t. letöltés (Official)

Combat

Cd Key

 

 
Naptár
2023. Október
HKSCPSV
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
<<   >>
 

 

 

 
Demo Downloads

FEAR Single-Player Demo

 

FEAR Multiplayer Demo

 

FEAR Extraction Point Demo

 

FEAR Perseus Mandate Demo

 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!