F.E.A.R. HunFans - Project Origin.HU
Men
 
F.E.A.R.
 
Extraction Point
 
Perseus Mandate
 
C.O.M.B.A.T.
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Szavazz!!!
Szerinted milyen az oldal?

rdemes vele foglalkozni!
Elmegy...
Lehetne rajta tbbminden!
Teljesen 0
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Tovbbi Bannerek
<{font-size: 8pt; color: #DEE7D6; background-color: transparent}>
 
Csatlakozz!!!
E-mail cm:

Feliratkozs
Leiratkozs
SgSg
 
Ltogatottsg
Induls: 2007-08-22
 
Ismertet

F.E.A.R. Combat

Szerz: Wastrel

Az rs a PC Life honlapjrl szrmazik!!!

Ha azt lltjuk: olcs hsnak hg a leve, ht akkor az ingyen lben nincs is hs. Ez a felttelezs most megdlni ltszik, a teljesen ingyenes FEAR: Combat-tel.

Bizonyra sokan kzletek hossz jszakkba nylan nyomultak a Monolith tavaly szletett s istpolt gyermekvel, a FEAR-rel, s knnyes szemekkel gondolnak a felejthetetlen borzongsra, valamint az egyedi hangulatra, amit az a jtk okozott. Sajnos rengeteg hibja volt a termknek, az irrelisan magas gpigny, az ignytelen plyatervezs, valamint a kiforrott tbbjtkos lehetsgek hinya miatt nem rta bele magt a jtkfejleszts trtnelemknyvbe. Amolyan citromptlknt most megrkezett a FEAR multiplayer kiegsztje, mghozz egy ingyenes letltsbe csomagolva, melyet a nlkl prblhatunk ki, hogy rendelkeznnk az emltett m eredeti vltozatval.

Nagyon kedves ajndk ez a Vivendi Games-tl, s persze a Monolith-tl, hogy az eredeti jtk hinyossgait teljesen ingyen, s nem egy 8 ezer Forintos kiegszt formjban orvosoljk. A Combat-et brki kiprblhatja, aki rendelkezik a futtatshoz szksges minimum gpignnyel, s nagy sebessg (szlessv) internetkapcsolattal. Az induls tekintetben mi sem egyszerbb: Megrdekldjk a sajt, szemlyre szl Cd key-nket a Vivenditl, melynek elrshez csupn egy krdvet kell kitltennk. Ha megkaptuk E-mailben a szksges regisztrcis kulcsot, a hivatalos honlapon keresztl kivlaszthatjuk, honnan szeretnnk lecuppantani a betmrtve 1.8 Gigabyte-os (teleptve pedig majdnem 4 Gigs!) csomagocskt. Ha a teljes setup a merevlemeznkn pihen, ideje elindtani, amg bezemeli magt, nyugodtan fzznk egy kvt magunknak, vagy ugorjunk le kzben a sarki boltba, ugyanis nagyjbl 15-20 perc kell, mire az indtstl szmtva meg is jelenik a FEAR: Combat installja a kpernyn. Prul is jrtam vele, ugyanis azt hittem, megint valami vrus vagy rendszerhiba van a dologban, s nem akar elindulni a program, ugyanis sem a CPU, sem a winchester nem mutat jelentsebb aktivitst ez id alatt, gondoltam, egy alapos Windows restart utn megolddnak a dolgok, rrek mg telepteni, ezrt nekilltam CD-t rni. Persze a CD-rs kells kzepn megjelent a „Welcome to FEAR: Combat Installation” szveg, amitl kis hjn agyvrzst kaptam.

Az install utn szerencsre mr nem lesznek ekkora mrtk gondjaink a jtkkal, az indts s a szksges opcik belltsa utn minden szp s j – s majdhogynem tkletes. A szerverlistn val kutakods alkalmval vilgosan lthatjuk, hogy a legtbb szerver meglehetsen kedvez PING-rtkekkel fogad bennnket, br elg nagy a szrs e tekintetben, mert gyenge, 400 pinges, de ugyanakkor jval tuningosabb, 60-70-es ping-rtkekkel zemel szerverek is akadnak bven. Ha van akkora szerencsnk, hogy egy jl mkd hazai jtkszervert tallunk magunknak, a helyzet mg rzsasznebb: az ltalban 50 milliszekundum alatti csomagkssek szinte semekkora ltszlagos ksst nem produklnak, olyan az egsz, mintha single playerben nyomulnnk.

Magnl a tervezsnl nem sok feladat hrult a Monolith szakembereire: Az sszes ptelem - belertve a textrakszleteket, modelleket, karaktereket, fegyvereket, hangokat, a menrendszert – az eredeti jtkbl kerlt jrahasznostsra, j grafikai elemeket csak nagyon elvtve tallhatunk, st, mg a plyk is tbbnyire ugyanazok, mint a single player FEAR kldetsei, csupn t lettek alaktva a Deathmatch, valamint CTF mdoknak megfelelen. Nhny j trkp is tisztelett teszi nlunk, de ezek persze csak azrt kerltek a pakliba, nehogy sz rje a hz elejt, hogy semmi jtst nem kapunk a Combat-tel.

Mindezek ellenre szinte csoda, de az sszhats kivl, s nem rezteti komolyabban hatst az sem, hogy a Combat nem biztost semmifle egyedisget az eredeti FEAR-hez viszonytva. Ugyanazok a fegyverek, ugyanaz a paccsog vr, ugyanaz a tmny fst– s robbanszn, s mg sorolhatnm a rgi ismersknt visszakszn elemeket. Ha most egy, az zletekben kaphat kiegsztst tesztelnk, azt kellene mondanom, a Monolith egy ronda pnzsvr banda, akik nulla munkval akarnak sok-sok profitot termelni. Ez a verzi azonnal megdl, mihelyt rnznk az rcdulra (ami ugye kereken nulla forintrl szl), valamint mlyebben belessuk magunkat a jtk titkaiba, mert egy dologban utnozhatatlan, s mg nagynev eldje sem szllhat ringbe a Combat-tel e tekintetben: ez a kemny fogalom a hangulat.

Rg jtszottam ilyen jt netes FPS-sel, utoljra a Call of Duty els rsze volt az, mely kt teljes vig nem engedett szabadulst karmai kzl, s minden dlutn epekedve vrtam, hogy az aznapi fejtgt marhasgok vget rjenek a gimiben, majd rohantam haza CoD-ozni. Mg nem tudom, mi lesz a FEAR: Combat sorsa, de gyantom, ez is hasonl mdon fog elbnni velem. Jtkmenetben nem is klnbzik jelents mrtkben a legjabb Monolith alkots az Infinity Ward klasszikustl. Ugyangy fegyvert kell vlasztanunk, ugyangy egyetlen ers cszlit (+ grntokat) kaphatunk jjledsnkkor, s ugyangy pr lvs utn a fbe harapunk, mint a Call of Duty esetn. Kiss idegestett is ez a megolds, ugyanis a FEAR fegyverei ugyanolyan ersek, mint a COD realisztikus modelljei, viszont ltalban sokkal gyorsabban lnek / tbb srtet vetnek ki magukbl egyszerre. Ez okozza azt a kellemetlen szitucit, hogy az egyetlen, amire r kell jtszani, hogy hamarabb vegyk szre ellenfelnket, mint minket. Ugyanis aki elbb kezd el lni, tuti az a frag. Ha htulrl eresztik belnk a skulkat, mr nincs idnk megfordulni, mert annl hamarabb degradldik HP-nk a zruspontra.


Ennek ellenre is tkletes a jtk atmoszfrja, kellen pergs, de nem erltetett, kellen izgalmas, de nem l le minden pont az elejn, mivel minden egyes menet alkalmval jabb s jabb rdekes titkt trhatjuk fel a produktumnak. Termszetesen a jtkmenet a Quake-ekbl, valamint a Call of Duty-bl megismert klasszikus vonsokkal rendelkezik, kapunk Deathmatch, team DM, CTF, valamint Domination jtkmdokat is, s nagyjbl 20 trkpet.

Ha negatvumokat kellene keresnem a termkben, elgg nagy bajban lennk, ugyanis nem elg, hogy ingyenes program lvn nem sok jogom van belektni bizonyos hibkba, hinyossgokba, de mr alapbl sem sok negatvumt lehet felrni a FEAR: Combat-nek. Egyetlen aprcska baki azrt benne felejtdtt az 1.07-es verziban, melyet nem rtott volna orvosolni: a hangok krl van nha kisebb kevereds, elfordulnak nagy ritkn hangakadsok, illetve a surround rzs valahogy nem jn t. Nem tudom, hol lehet a hiba, de az ellenflnek minden lptt hallani lehet, a legtbbszr mgse tudtam kihasznlni ezt a nagyszer lehetsget ellenfeleim ellen, mert ssze-vissza mindenfle irnybl szltak ezek a hangok, nha jobb oldal fell hallottam az ellensg kzeledtt, ennek ellenre bal fell csapott rm kegyetlenl, mskor pont ellenkezleg. A pon az, hogy idnknt mgis helyes irnybl hallatszanak a zrejek, de ilyenkor persze reflexbl mindig az ellenkez irnyba pillantok. Pontszmaink alapos megcsappanst eredmnyezhetik ezek a dolgok. A hangerszablyzssal is elfordulnak nha kisebb bakik, sajt fegyvereinknek pldul iszonyat halk hangja van, mg a tlnk 20 mterre lvldz ellensg durrogtatsaitl meg lehet sketlni.

Egyszeren lehetetlen ellentmondani a ksrtsnek, ezrt azt ajnlom, ne is prbljunk tiltakozni, ilyen j ajnlatot egyszeren nem utasthatunk vissza. Teljesen szabadon tlthetnk le egy minden szempontbl kivl, lvezetes multiplayer FPS-t, radsul az eredeti FEAR sem szksges a futshoz. A grafika egyszeren a legszebb a tbbszerepls akcijtkok kztt, mindamellett kivl, az eredeti jtkot is fellml optimizltsggal bszklkedik. A netes jtk feltnen zkkenmentes, ha valamilyen ton-mdon vletlenl bet egy kis LAG-osods, az kizrlag a jtkszerver hibja lehet, s nem a netkd. Ennyire kivl termket mg a legkzelebbi PC Gameshop kirakatban sem tallhatnnk, messze lekrz olyan pnzes tkolmnyokat, mint pldul a nlam iszonyatmd felslt Warpath (a tesztjt lsd hamarosan). Mindenkinek csak ajnlani tudom eme mesterremeket, egyedl a gpigny szabhat gtat felhtlen szrakozsunknak.

Befejezskpp szeretnk beszmolni egy rdekes (s mindamellett tanulsgos) esetrl, ami jtk kzben trtnt velem. Nagyban nyomultam egy nmet TDM szerveren, amikor arra lettem figyelmes, hogy egy szmomra ismeretlen kln monogramjval feltzdelt emberke jelent meg a szerveren, aki radsul szintn hazai „termk”, ami onnan jtt le nekem, hogy elkezdett a chatbe magyarul rogatni, radsul kezetekkel (rlhettek is a nmet playerek). Elszr egy nagykp kis 14 ves mitugrsznak kpzeltem a gyereket, mivel rengeteg helyesrsi hibjbl, gyerekes fogalmazsmdjbl ez jtt le. Beszdbe elegyedtnk, n persze elkezdtem szrakozni vele, mert hlykkel mirt ne, hadd szrjak ki vele. Egyszer csak megkrdi az emberke, hogy fi vagyok-e vagy lny, termszetesen azonnal rvgtam neki, hogy lny vagyok (s szexi :-)). Erre jtt a meglepets: Beszlgetpartnerem vgan jsgolta, hogy szintn lny, na akkor knytelen-kelletten megmondtam neki, hogy csak vicceltem az elbb, kkemnyen fibl vagyok sszerakva. :-) Azonnal megrdekldtem, hogy hogyhogy lny ltre ilyen undort, frcsgs jtkkal (pfuj FEAR, csnya FEAR :D) jtszik, mire persze rgtn leszrt, hogy mirt olyan nagy szm az, ha egy lny ilyennel nyomul. Ht mondom, jl van, dolga... beszlgettnk mg arrl, ki hol lakik (450 kilomterre egymstl – mirt is kzelebb, gondoltam akkor mg magamban), majd vletlenl elkrtem az MSN cmt, s meg is adta. Ms krds, hogy neki kellett felvennie engem, mert ilyen megjegyezhetetlen MSN cmet n mg nem hallottam. Ekkor jtt a feketeleves: Felvett MSN-re, majd megkrdezte, hogy hny ves vagyok. Mondtam neki, hogy 18, s persze rkrdeztem n is az letkorra. Legnagyobb megdbbensemre ezt vlaszolta: 13. Kis sznet utn mg btortalanul hozztette: „leszek, novemberben”. Mg j, hogy nem csuknak le kisgyerek molesztlsrt, br remnykedem, hogy nem valami pedofilellenes szvetsg gynke volt a kiscsaj. Mindenesetre meglepdtem rendesen, hogy 12 ves ltre ilyenekkel jtszik. Ms krds, hogy n 9 esztendsen mr nagyban nyomultam a BLOOD-dal, de annak a mai szinthez mrten nagyon gyerekes grafikja volt, ssze se lehetett hasonltani, a mostani, szinte „megszlal” ltvnyvilghoz, amikor a monitoron mr minden ugyangy nz ki, mint a valsgban. Bizony ez a dolog rengeteg veszlyt rejt magban a fejld gyermekek lelkivilgra nzve.


Pozitvumok: Ingyen van, a legkirlyabb grafika, amit multis FPS-ben lttam, jl optimizlt engine, remek plyatervezs, egyedlll hangulat

Negatvumok: Kisebb hangproblmk, hatalmas gpigny, nem lehet eldnteni, hogy ez most taktikai, vagy hentels jtk-e

 

 

 
InfoBox

 


 

Olvasstok a teljes trtnetet! Megjelent!

 

 

Kszts bortt a Project Origin-nek, majd kldd be az oldal cmre! Rszletek a cikkben!

 


E-mail cm: markdc@citromail.hu

 

 

 
Szavazs
Trtnet
Hogy tetszik a kerettrtnet?

Meglepett
Mr minden vilgos
J csak mg lenne krdsem
Stt minden
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Project Origin
 
Sajt Banner
 
Chat
Kultrlt ember nem reklmoz s kromkodik, a tbbieknek pedig tilos!!!

 
T.I.M.E.
 
FullGame letlts

Rapidshare

F.E.A.R.

EP

PM

Torrent PC

F.E.A.R.

EP

PM

C.o.m.b.a.t. letlts (Official)

Combat

Cd Key

 

 
Naptr
2023. Augusztus
HKSCPSV
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
<<   >>
 

 

 

 
Demo Downloads

FEAR Single-Player Demo

 

FEAR Multiplayer Demo

 

FEAR Extraction Point Demo

 

FEAR Perseus Mandate Demo

 

Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!