" Alma a habarcs a játék építőköveihez. Sok horrorfolytatással a közönség hajlik arra, hogy hősök helyett inkább a szörnyek és ellenségek térjenek vissza. Úgy gondolom, hogy az első játék egy elgondolkodtató történetet hagyott ránk azáltal, hogy befejezetlenül és nyitott történetszállal vetettek véget neki. Egy a biztos: Alma most sokkal erőteljesebb és rombolóbb, mint eddig a játéksorozat bármely részében volt! " -Craig Hubbard, játéktervező
Alma eredete
Alma a tiszteletadás az ázsiai horrorhagyománynak azáltal, hogy kicsi lányként szerepel teletűzdelve paranormális képességekkel. A legtöbb szellemhorror férfiakról szól, de a férfiközönség körében a nő sokkal rejtélyesebb egyéniség, főleg horror tekintetében, azzal pedig, hogy egy kislány áll a kísérteties sztori középpontjában, egy teljesen új, minden eddiginél hatásosabb félelmet idézhet elő a játékipar!
" A játék során rengetegszer történik, hogy Alma miatt kapjuk a nyakunkba a Delta Force katonákat, de maga Alma ellenségként szinte sosem tűnik fel. Megszokhattuk már, hogy a legtöbb horrorfilmben szereplő gonoszt elkapják, megölik, megsemmisítik, de azzal, hogy a játékban Alma nem közvetlenül az ellenségünk, akivel végezni lehet, teljes mértékben elbátortalanító félelmetes érzés. " - Craig Hubbard |