John Mulkey:
IGN: A Project Origin trtnete hogyan kapcsoldik a F.E.A.R.-hz?
JM: A trtnet az els rsz vgn bekvetkez robbans eltt 30 perccel kezddik. A csapatod kapta azt a feladatot, hogy biztostsk Genevieve Aristide-et, azokkal a fejlemnyekkel kapcsolatban, amik legelszr kituddtak a jtkban.
IGN: Alma szerepe kiemelkedbb lesz mint a legels jtkban?
JM: Mivel a robbans kiszabadtotta Almt, ezrt a PO-ben kiss tartzkod szerep jut neki.
IGN: Mit gondolsz azokrl a tipikus beszlsokrl : (Olyan lesz, mint a F.E.A.R. 1.5!) ??
JM: Minden tekintetben egy teljesen j jtkot akartunk ltrehozni, hatalmas vltozatossggal, s kiemelked jtkmenettel, ppen ezrt lehetsget adunk a jtkosoknak, hogy kiprblhassanak jtk kzben egy hatalmas Power Armort.
IGN: A Monoliht azt mondta, hogy a krnyezet tern is nagy vltozsokat vrjunk! Mi lesz az, ami megfog minket lepni?
JM: gy gondolom, a megsemmistett vroskp igencsak felfogja csigzni az rdekldst, s hatalmas jts lesz a klausztrofbis els rszhez kpest.
IGN: Hogyan ellenslyozod ki a klnbz horrorelemeket a tettpillanatokkal? Htborzongatbb dolgokra szmtsunk, mint az elzekben?
JM: Elssorban arra trekedtnk, hogy bizonyos pillanatok, fejlemnyek a jtkban ne tl gyakran jelenjenek meg, mert az igencsak elkoptatja, unalmass teszi az egszet, ppen ezrt tbb tett s rmlet lesz, mint az gondolnnk!
IGN: Az jtsok kzl meg kell emltennk, hogy a fizika igencsak tovbbfejldtt a jtkban, s a trgyakat sajt cljainkra is feltudjuk hasznlni, teszem azt eldthetnk egy szekrnyt, vagy felrghatunk egy gyat... Hogyan oldotttok meg a klnbz trgyak elmozdulsnak sszehangoltsgt?
JM: Megprbltunk egy helyzet alapjn trtn sszehangoltsgot ltrehozni, tulajdonkppen egy igazn nagy szablyt alkottunk a klcsnhatsokhoz.
IGN: Milyen vltozatossgot vrjunk az ellensgeinket illeten, hogy ne mindig ugyanazt s ugyanazt kelljen legyilkolnunk?
JM: Termszetesen gyeltnk arra, hogy klnbz ellensgeink legyenek, s felbukkansuk helynek megfelelen lltottuk be az alkalmazkodkpessgket, valamint a helyzetfelismerst.
IGN: Mit tudsz az AI javulsrl?
JM: Magas szinten nveltk a felismerst, s mint mr emltettem az ellensgek is ms-ms mdon alkalmazkodnak az adott krlmnyekhez.
IGN: j fegyverek is vrnak majd rnk...Mire szmtsunk?
JM: Tl sok mindent nem akarok hozzfzni a fegyverarzenlhoz, de zeltnek tudom ajnlani a katonai lzerpuskt, amivel darabokra szelhetjk az ellensgeinket.
IGN: Extraction Point beli fegyver, rendelkezsnkre ll majd a Project Originben?
JM: Nem.
IGN: Az idlasstson kvl, szmthatuk valami hasonl szupertechnikra?
JM: Nem.
IGN: Megtudhatunk esetleg valamit a multiplayer mdrl?
JM: Sajnos nem tudok MP jogokrl beszlni.
IGN: Hogy gondolod? Nem zavarja majd ssze az embereket ez a folytatsos, jogelveszts jtk?
JM: Bzok benne, hogy mindenki megfelelen knyveli el magban a klnbz dolgokat s okokat
|